Odun dilimi pasta standı



 Eh artık odunları sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım. Bol bol odun toplarım ben. Yapılanların en az 10 katı da birşeyler olmayı bekleyenler var.
Mutfakta odun kullanmayı seviyorum. Yukarıdakinin benzeri odun dilimi pasta-kek standını kendim de kullanıyorum. Görsel olarak çok güzel bence. Bu arada bir satış sitesinde bu tür birşeyin 175 tlye satıldığını gördüm ki dilim tutuldu resmen. Yani ne kadar güzel olsa da insanların kazıklandığını düşünüyorum. Çünkü zahmeti kesinlikle bu fiyat etmez...


Neysem gelelim benim standıma; Yuvarlak bir parça ve odun dilimini birbirine iskelet tutkalı ile yapıştırdım. Havya ile desenler yaptım. Çiçekleri beyaz ile boyadım ve verdikledim. Ben kullanırken direk gıdayı koymuyorum. Bir tabak ile servis ediyorum. Ya da mufin kalıpları ile....

Odun ne kadar güzel olsa da temizliği cam-porselen gibi olmuyor.


Büyüklüğü hakkında fikir olması açısından, doğum günü kullanımından bir kare...

Yorumlar