Dopdoğal bardak altlıkları




( Yukarıdakilerden  1-2-4-7 ve 8. sıradakiler ahşap yakma. Beyaz olanı ahşap boyası ile yaptım ama kalın oldu pek sevmedim. Diğerleri siyah permanent kalem)

Sizde durumlar  nasıl bilmem bizde tatil pek sıkıcı ilerliyor. Hava buz gibi, yağmurlu üstelik. Bizim sokak izsu kazı çalışması yapıyor öyle kısa süreli falan değil. Kapımın önü bazen kocaman çakıl-kum yığınları ile dolu oluyor. Hatta geçenlerde su borum patlıttılar geceye kadar susuz kaldım.

Çocuklar ve ben ara ara nete giriyoruz, Ada test çözüyor, deniz "ders" kelimesini duyunca ağır baş ağrıları çekmeye başlıyor:))) Kötü anneleri hala hamurişi olayına girmedi ki hiç içinden gelmiyor bu soğukta. Tek düzenli yaptığımız Ada ile günlük sporumuz.

Aslında yapılanlar var ya tembelliğimden yayın yapmıyordum. Bari şöyle renkli birşeyler paylaşayım dedim.

Bunları paletten yaptım ben. Bir uzun parçayı eşime kestirtip, zımparalattım. Sonra renkli renkli ahşap boyası ile boyadım. Öyle kat kat boyamadım ki alttan tahtanın doğal dokusu görünsün.

Sonra kimine permanent kalemle, kimine havya ile desen çalıştım. Cıvıl cıvıl oldular.


 Bunu çok sevdim ben.....


 Ahşap boyama yaparken yumurta kolisi kullanırım ben. Hem temiz çalışma oluyor hem de boyamanın altı da hava alıyor ki daha rahat kuruyor...

Yorumlar