Hayat dostlarla güzel....

 Malum bayram, buralarda olan eş dost gelip gidiyor. Biz genelde Urla ve annem arasında bayramı tamamlarız. Hele kısaysa bir de işin içine tarla girer gün biter zaten. Öyle tatlı falan hazırlığım olmaz. Yıllardır bayram şekeri alırım onu bile sonradan çocuklar bitirir ki bu bayram onu da unutmuşum...
Dün de annemde mıy mıy zaman geçirirken arkadaşlar aradı size gelmek istiyoruz diye. Hemen eve yollandık tabiki. Malum benim yol ve inşaat tozlarım. Salı günü dip köşe sildiğim ev çarşambaya yine toz içinde. Hemen hamur mayalayıp evi temizlemeye koyuldum tabiki.. 3 saatte 2 çeşit kek, poğoça ve un kurabiyesi yaptım.
Şans ya bu hepsi de güzel tuttu.....

Hep tozumdan bahsediyorum ya kasılıyorum birileri gelecek ansızın diye. Ama arkadaşlar güzel olunca muhabbet de güzel oluyor. Aparmanda yaşadıkları için toz moz demediler biz balkonda oturacağız dediler.. Sürekli ne güzel ağaç, ne güzel yeşillik modundaydılar. Kızdım sonradan kendime. Ne yakınıyorum evimin tozundan. Mutlu olmayı bilmek lazım her şeye karşın. Nasıl olsa yol tamir edilecek. Her yer o kadar betona boğuldu ki insanlar 2 ağaca hasret kalacaklar neredeyse. Şanslıyım vesselam...


Yorumlar