Turkuaz kareler...



Şimdiye kadar çektiğim tek turkuaz böcek bu sanırım. Taradım arşivimi başka denk gelmedim...İşin tuhafı zor bir kare aynı zamanda. Uçarken bu kadar net çekmek benim sınırlarımı zorlar açıkcası. Ama bu uçuyu çekmek için yarım saate yakın güneş altında hareketsiz beklemiştim...
.............................

Ara ara makrolarımı da paylaşıyorum sizlerle biliyorsunuz. Hatta en son her cuma makro fotoğraflarımı paylaşayım dedim ama araya tatil girdi, darbe girdi, Ohal girdi derken içimden gelmedi foto düzenlemek...Neyse artık "gündemi umursayarak" normalleşmek gerektiğine inanıyorum ben. Tepkilerim belli. Burada değil belki ama facedepaylaşıyorum görüşlerimi. Burası benim rahatladığım, sevdiğim, dostlarımı ağırladığım bir mekan.

En son "sarı" kareler paylaşırken sevgili Nilgün "turkuaz" önerisinde bulunmuştu. Ne kadar zor bir renk böcekler konusunda anlatamam. Ya da ben pek denk gelmedim. Neyse tek turkuazım en üstte. Diğerlerinde biraz arka fon olayından yararlanacağım artık..




Bir de bu var tabiki. Urla'da deniz kıyısında yürüyüş yaparken denk gelmiştik. İlk kez gördüğüm bir tür denizanası. Rengi muhteşem ama...

Ve derin mavi...............Turkiazın en güzel renklerine sahip sahillerde yüzmek şimdilik kısmet olmadı...

Yorumlar