Tavuk yumurtalığım


Bu hafta hep şu yandaki tak tak olayları yüzünden yaptıklarımı pek paylaşmamıştım. Geçenlerde  Pinterestte gördüğün bir şeyi tıklayıp sayfalarda dolanırken denk geldim bu sevimli şeyi. Googla görsellerde arattım ama

Önce ekrandan şekli kağıda geçirdim. Sadece tavuğun ön ve arka parçaları ile civcivi. Kıl testere ile kestim bu parçaları. Orta yuvarlakları da tahmini bir ölçü kullanarak kestim. Şu yumurtaların konduğu delikleri keserken ölçüyü kaçırmışım yine. Yaptırmasınlar bana böyle ölçme işleri olmuyor işte:((((
Alt yuvarlak biraz daha büyük. O parçayı peçete ile kapladım. Diğer parçaları da boyadıktan sonra yapıştırdım.
Acayip sevdim bu şeyi. Bir ara yeniden kesip anneme de yapacağım aynısından. Bu kez yuvarlaklar biraz daha büyük açılabilir. Ölçü işi Devrim'e yaptırılır....Adam mühendis tin tin düzgün yapıyor bu işleri:))
Havalar sıcak şimdilik boş duruyor mutfakta ama kışın kullanılabilir sanırım. Ya da uygun strafor bulursam çocuklara boyatıp o şekilde kullanabilirim...




Yorumlar