Bu yaz fazla sıcak geçecek.....

 Malesef evimize bitişik bir inşaat çalışması başladı pazartesi günü. Öyle böyle değil ekskavatörle taş kırılıyor saatlerce:((( Dün de harfiyatın ilk çıkan kısmı kamyonlara yüklendi nasıl bir toz. Saat 10'a gelirken hala çalışmayı bırakmayınca kavgaya gittim ben tabiki. Çocuklar okula gidecek gürültüden uyuyamıyorlar. İnsanları anlamıyorum onca ev var kimse çıkıp sesini çıkartmıyor. Ki yasaya göre 7'den sonra çalışamazlar. Tamam inlanların arazisi değerlendirecekler ama uygun şartların sağlanması lazım. Devrim bile "napayım nasıl olsa yapılacak" diyor. Ben "deli karı" profili çizerek önüne gelenle mücadele etmeye çalışıyorum...  Bugün de epey bir yere şikayet ettim bakalım ne olacak. Ne toza ne gürültüye karşı hiçbir önlem almadan öylesine çalışıyorlar.....

Neyse dün Devrim bir günlük izin aldı ikimiz tarlaya çalışmaya gittik. Çocuklar günün çoğunu okulda geçirdiğinden içimiz rahattı tabiki. Nasıl sıcak hava sanki temmuz ayı. Bir de toprak çatlamış, iyice kurumuş. Bu yıl tarım yapanların işi cidden zor. Ne doğru dürüst kar yağdı ne de nisan yağmurları henüz yüzünü göstermedi. Tabiki biz tüketicilerin işi de zor. Her şey ateş pahası olacak orası kesin. Alan var alamayan var. İşte her yer bina olursa, ağaçlar sürekli kesilirse olacağı bu....

Yukarıdaki kareyi de salı günü çekmiştim. Evin yanlarındaki ve kaldırımlara da ağaçlar dikmiştik biz bu evi alınca. Dut, keçi boynuzu, demir çamı, mazı, defne... İnşaatın olduğu alındaki ağaçlarım malesef söküldü. Ki büyük ihtimalle inşaat bitişik nizam değil. Adam bilip bilmeden sökmüş. Söktükten sonra biz uyarınca "sorayım bilmiyorum" dedi....İşte zihniyet bu. Önüne ne gelirse yık...

 Dün çok çalıştık tarlada. Bunlarda dünden 2 kare. Aslında çok çekim yapabilirdim ya öncelik zeytinlerin dibinin çapası olunca.....Hala ellerim ağrıyor ya bir kere daha gittik mi bitecek inşallah tüm çapa işi...


Yorumlar