Tarlada çalışma

 Bahar geldi toprak işleri de iyice başladı artık. Benim koca biraz toprağa fazla meraklı olunca bizim işler daha bir çok oluyor. Açıkcası ben bu kadarını sevmiyorum....
Pazar günü gittik tarlaya. Ödevleri olduğu için bu kez çocuklar gelmedi. Ben yapabildiğim kadar zeytinlerin dibinin otlarını temizledim çapaladım. Devrim asma dikti, nohut dikti. Aslında mercimek de dikecekti ama o işin öyle kolay olmadığını gördü:)))
Geçen yılki kötü sürülme vakasından sonra tarlayı sürdürmeyeceğim diye inat ettiğinden elde çapalama ile dikildi nohutlar. Hamlık var sonuçta ne kadar sevsek de tüm gün çapa işi cidden zor...


Nohut alanı bakalım ne kadar ürün olacak. 1 kilo dikti. Geçen yıl az birşey dikmiştik çıkmıştı...

Hava rüzgarlıydı o gün. Kulaklarım dondu, poşu ile çalıştım.

Bu da Devrim'in 8 mart hediyesi. Aslında benim kocanın bu taraklarda bezi yoktur ya. Ben " sen Devrimci adamsın tamam diğer günler saçma ama bu gün şöyle güzel birşey istiyorum" diye cırlayınca akşam begonvilim geldi. Daha önce dikmiştim tutturamamıştım...

Yorumlar