Haftasonu biz.....


Yine yeni bir haftaya başlıyoruz. Zaman ne kadar hızlı akıyor. Resmen koca kışı devirdik. ...
Bu hafta sonu evciydik biz. Hava güzeldi ama malum teogzedeyiz!!! Ada son 1 ay kala iyice gerildi artık. Sürekli test çözdüğü halde yoruldu, yapamama korkusu yaşıyor. Yorulduğu için daha az soru çözüyor bu kez kendine kızıyor. Devrim de ben de ne desek fayda etmiyor. Sonuçta normal sınavlarına girip iyi not alan bir çocuk. Neden teog farklı olsun ki...Ama işte çocukları yarış atına döndürdüler resmen. Sadece sistem değil, öğretmenler de. Öğretmenlerimiz çok iyi, çok memnunuz ama iyi öğrenciler daha da iyi olsun, fen lisesine girsin diye fazla motive ediyorlar. Benimki gibi etkilenenler de kasıyor.

Dün Deniz istedi diye 1 saat halı sahaya gidip oynadılar. Geldi. Bana kızıyor, kendine kızıyor. Neden gittim de test çözmedim diye. Anlamıyor ki. Hiç hava almadan zaten çalıştığını anlayamayacak. Gözü dışarıda olacak...

 Babamız tarla istese de evde kaldık bahçeyle ilgilendik. Omlet ve annesini de geçenlerde atmıştık dışarı. Anne birkaz kez olmadık yerlere kakasını yaptı çünkü. Aşağıda tuvalet var oraya da yapıyormuş. Vatandaş koca bahçe toprağa şeyetmiyor...

 Evdeyiz ya ben de dellendim. Sobayı kaldırttırdım, halı-koltuk sildim. Perdeleri yıkadım. Yaz geliyor denize gideceğiz diye kısa kollularla dolandım durdum. Sonuç; bu sabah müthiş bir sırt tutulmasıyla uyandım:(((

Yorumlar