Tatilin son günü Spil gezisi


Tatilin son günü nihayet karla buluştuk. Çocuklar önce mırın kırın ettiler gitmek istemediler. Hatta Ada "ödev yapacağım, test çözeceğim" diye zırladı ama. Neyse zorla gittikleri Spil'de pek keyifli oynadılar....

 Benim dahil olmadığım kartopu savaşı:)) Elimde fotoğraf makinam var diye kendimi uzak tuttum hep. Nedense ben böyle karda yuvarlanayım, ıslanayım olaylarını sevmiyorum. Ama Devrim tam çocuktur çok güzel oynar...

 En iyi Ada oynadı ama en çok da O ıslandı. Büyüdükleri için kıyafet değiştirmeyi de kabul etmiyorlar. Yanımızda çay, atıştırmalık birşeyler götürmüştük. Hiç çmeyen Deniz bile elini ısıtmak çay aldı. Neyse gezi sonrası hızla evimize dönüp ısıttık çocukları....

 Spil'in zirvesi. Geçmiş yıllarda çıkmıştık zirveye.


 Devrim ve ben..


Yorumlar