Bahar geldi...

Bloğumda son birkaç gündür bir sorun var. Gelen yorumlar siliniyor. Bir önceki yazının 30'a yakın yorumu silindi malesef. Yazıyı silip yeniden hazırladım yine aynı şey oldu. Kalıcı bir sorun mu blogspotla ilgili geçici bir durum mu bilemiyorum. Nettten 3 gündür bakıyorum, dünya şey okudum. Benzer bir konuya denk geldim.  İşin kötüsü kedilerle ilgili yazıdan da 5 yorum silinmiş. Dün bakmıştım. Hala 5 yorum yeni silinenler yok. Nedenini anlayabilene aşkolsun!!!!

Bir kez daha deneyeyim bakalım dedim ben. Kimbilir belki bu kez acır bana bloğum. Bu kadının teknoloji bilgisi yerlerde sürünüyor. Çekelim elimizi şundan derler:)))


Neyse hafta sonu Urla'daydık. Mis gibi bir hava vardı. Hatta Devrim ve ben ciddi ciddi mayo götürmediğimize hayıflandık. Sahilde bisiklet turu attık dün 2 kişi denizden çıkmıştı. Giren vardı yani....




Yorumlar