Anı defteri


Kardeşimin sünneti için yaptığım kapı süsünü paylaşmıştım geçtiğimiz günlerde. Bir de anı defteri yapmaya çalıştım. Bu konuda yeteneksiz olduğum ortaya çıktı ya neyse.

Elimde olan lacivert saten bir kumaşla kapladım defteri. Peligomla yapıştırmıştım kumaştan hep göründü izleri. Bir kat daha bu kez dekupaj tutkalı ile kumaş yapıştırdım. Kaplık kaplar gibi yaptım. Daha sonra iç sayfaların çirkinliği görülmesin diye beyaz temiz bir kağıt daha yapıştırdım. Netten epey baktım yapılanlara genelde keçeden sünnet çocuğu yaparak süslemişler defteri. Ben fazla süslü, pullu, payetli şeyleri sevmiyorum. Hoş Serap sever ya...Yine böyle çocukların kendi fotoğraflarının olduğu sade bir kapak seçtim ben. Daha farklı bir seçenek düşünürse bunu başka bir defter olarak değerlendirir....Çocuklar Fenerbahçe taraftarı olduğu için de keçeleri uygun renklerde seçtim...



Yorumlar