Çocukların öğretmenleri için kitap ayraçları

 Geçenlerde paylaşmıştım Ada ve Deniz'in öğretmenleri için başladığım kitap ayraçları bitti. Toplam 18 tane yaptım. Ortak öğretmenleri var sayı azaldı bu sayede...
Toplu olarak hepsi yukarıda. Kimi öğretmenlere branşlarına uygun işler seçtim. Kitap, spor aleti, nota gibi. Ama kararsız kaldıklarımı da çiçekler, kelebeklerle süsledim. Çocuklar bugün dersi olan öğretmenlere götürmeye başladılar. Hoş Ada "ben utanırım vereme" deyip sabahtan almamıştı yanına ama öğlen götürdü bakalım. Denizse pek hevesli....

 Türkçe öğretmenleri.....

 İngilizce öğretmenlerimiz için...

 Matematik ve fen öğretmenleri....

 Burası karışık. Azize hanım teknoloji tasarım mesela, Metin bey din öğretmeni ama satranç dersi de verdiğinden temamızı böyle seçtik...


Ayraçları sade göndermeyyeyim diye sadece bir kez okuduğum gayet temiz kitaplardan da seçtim. Hafta sonu paketledik.

Yorumlar