Köpek figürlü kapı stoperi


Epeydir yaptığım işleri paylaşmıyordum. Açıkcası eskisi kadar faal değilim. Neredeyse tüm yazı boş geçirdim. Tarlaydı, bahçeydi, evdi derken kalan zamanımı kitap okumaya ayırıyorum sadece...

Yavaş yavaş geri dönüşlere başladım ama. Diyorum ya biz teog mağdurları ailecek TV diyetine girdik. Sürekli kitap da gözümü yorduğundan küçük küçük işler yapıyorum artık. Bunu yapalı epey oldu aslında. Unutmuşum....


Köpek figürünü nette bulmuştum. Bir kağıda çizip daha sonra kıl testere ile kestim. Kestiğim plakayı Koçtş'tan almıştım. Tam olarak ne ağacı bilemiyorum o yüzden. Daha sonra siyaha boyadım. Zaten bir köpek çizecek yetenek bende nerde.......Yerinde düzgün durması ve kapıyıda tutması için bir ahşap kübe yapıştırdım. Bu küpleri de daha önce paylaşmıştım, paletlerin arasından çıkmışlardı. Daha elimde var. Eşim zımparaladıkça değerlendireceğim...

 Kapı önünde oldukça hoş bir figür oldu. Benim kendi kullandığım arkada görülen eski ütü. Bunun yeri şimdilik belli değil...

Yorumlar