Deniz elinden mantı....


Malum biz müthiş eğitim sisteminin kamburu olan teog stresini yaşıyoruz 2 gündür. Pek çok anne-baba ve çocuk da bizim durumumuzda. Miniklerse bu 2 günlük tatilin keyfini çıkartıyorlar. Dün hem Ada'ya moral olsun hem de annem zeytin toplayacaktı diye annemi ve kardeşimi bize çağırmıştım. Ben mutfakta cebelleşirken Deniz de mantı yapacağım diye tutturdu. Daha önce halasıyla yapmışlardı. Neyse işimi kolaylayınca ona hamur yoğurdum. Kendisi mutfakta mantıyı yaptı....


Ben hiç mantı olayına dahil olmadım. Hamuruna Deniz'in talimatıyla un, su ve tuz koyduk. Yarım saat kadar dinlendirdikten sonra deniz hamurunu açtı, kesti ve kapattı:)))



 Abisi sınavdan geldiğinde işi bitmemişti, yufkaları da kuruyordu. Birazcık yardım talebinde bulundu...
Yukarıda bitmiş halleri. Aşağıdada pişmişi. Deniz üzerine yoğurt sos istemedi. Böyle koyduk sofraya.


Yorumlar