Bol fotoğraflı Efes gezimiz

 Efes Antik Tiyatro. 3 kareyi birleştirerek oluşturdum bu kareyi. 

Geçenlerde Efes'e gitmişti. Araya bir dünya acı, politik olaylar girdi paylaşmamıştım fotoğraflarımı. Annemi de aldık yanımıza keyifli bir öğleden sonrası geçirdik. Efes'e ben ortaokulda gezi ile gitmiştim. Devrim'de bir okul gezisinde gitmiş. Yani hepimiz için ilk gördük gibi diyebilirim.....
Benim için tek kötü tarafı hava çok puslu olduğundan istediğim fotoğraf kalitesini yakalayamadım....

 Bu yolun sonu limana çıkıyormuş o zamanlar. Şimdi deniz bile görünmüyor buralardan ne kadar dolmuş....

 Annem ve çocuklarla....

 Efes'te ne çok kedi vardı görseniz. Epey bir fotoğrafladım onları...

 Kütüphanenin dış cephesinden bir kare. Muhteşem bir yapı...
Kütüphanenin cepheden görüntüsü de aşağıda....

 Yukarıdaki şey ise bir tuvaletmiş. Yan yana oturuyorlarmış yani. Arada paravan var mıydı bilmem:)))

 Efes turunun ardından yakındaki 7 Uyuyanlar'a da gittik. Kayanın içine oyulmuş mini bir kent adeta burası. Mezarlar var, odacıklar var.....

 Uzaktan Selçuk Kalesi....

Gün sonunda annem hiç görmemiş Şirince Köyü'ne de uğradık kısaca. Oraya vardığımızda yağmur yağıyordu, sokaklarında dolaşamadık o yüzden. Kısaca çarşıda tur attık, şarap tattık, sabun-magnet alıp döndük....

Yorumlar