Pamukkale


Denizli gezimizin son durağı çok bilindik bir adres Pamukkale oldu. Aslında daha önce de gittik ama çocukların aklı kalmıştı. Mutlaka gidilmesi gereken yerlerin başındaydı...

Pamukkale'ye her gidişimde suyun daha da azaldığını görüyorum. yılardır çevredeki otellere veriliyor sular. Çocukluğumdan anımsıyorum, böyle değildi çevre düzenlemesi. Şu an olan yürüyüş yolu yerine doğal travertenlere basılabiliyordu. Aşağılara kadar sular iniyordu. Ama yine deçok güzel bir yer...

 Çocuklar bu kez mayolarıyla daldılarsulara. Geçen gelişte bunu düşünmmiştik. Zor olmuştu. Rahatça sulara batıp çıktılar...




Gün batımına kadar kaldık. İn çık havuzlaragirip çıktılar epey. Hoş yine erkeklerin muhalefeti nedeniyle ben tarihi eserleri gezemedim ve surat yaptım ya...Malesef benimkiler eski eserleri sevmiyorlar. Çocuklar çok sıkılıyor.

Yorumlar