Denizli gezimiz....

Uzun bayram tatilini fırsat bilip bayram öncesi Denizli'ye küçük bir gezi yaptık. Gün sayımız azdı ama gezdiğimiz yerler o kadar çoktu ki....Epey eğlendiz gördük, yorulduk geldik.

Annem de bizimle birlikteydi. Zaten Denizli annemin memleketi. Ablaları var. Yukarıda Annemin köyü Yeşilyuva'dan bir kare. Teyzemin evi. Teyzem alzeheimer (koyu renk kıyafetli olan) Arkadaki beyaz başörtülü diğer teyzem. Kot pantolonlu da annem...

Aşağıda da teyzemin evinde eski fotoğrafları karıştırırken. Epey bir fotoğrafı çektim annem için...Bizim köy şehir gibi olmuş artık. Eski evler de var ama pek köy havası kalmamış. O yüzden köyden çekim yapasım hiç gelmedi. İnsanları ziyaret ettik o yüzden genelde...


Köy gezimizi bitirip Devrim'in kuzeninin noter olarak çalıştığı Çal'a gittik. Personeli biber topluyormuş onlara uğradık. Yukarıdaki bıcırık makineyi bir gördü, yanımdan hiç ayrılmadı. O kadar çok çektim ki...

Turşuluk minik biberler toplanıyor.....


Ve gün batımı. Elektrik tellerinin, binaların olmadığı yerlerde doğa fotoğrafı çekmenin zevki inanılmaz:)))))))))))))


Dedim ya çok gezdik çok fotoğraf çektim. Hepsini ayrı ayrı paylaşmak istiyorum. Güney Şeşalesi, Pamukkale, Çal Kanyonu, Ağlayan Kaya her biri muhteşemdiler....

Yorumlar