Hakkımdaki 11 şey...

 
Bu aralar keyifli bir etkinlik var bloglarda. Hakkımızdaki 11 şeyi yazıyoruz. Beni de Aile Albümü bloğunun sahibi arkadaşımık etiketlemiş. Yazdım bakalım birşeyler...
 
1.En sevmediğin özelliğin / özelliklerin? 
Çok planlıyımdır. Planlı yaşamak çoğunlukla işlerimi kolaylaştırır, zamandan kazandırır bana ama kafamdaki bozulduğunda bazen agresifleşebilirim.
 

2.Hayalindeki meslek ve nedeni? 
Atlas Dergisi'nde çalışmak isterdim eskiden. Hoş 10 yıl gazetecilik yaptım ama o dergide çalışıp dünyayı dolaşmak hiç fena olmazdı...
 
3-Neden blog yazmaya başladın? 
Deniz'in doğumu ile evde oturmaya başlayınca epey boş vaktim olmuştu. Nette dolanırken blogları keşfettim. Paylaşmanın güzelliği cezbetti beni....
 
4-Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şeyin var mı?(obje,hareket ,kişi vs.her şey olabilir.) 
Yok

5-Diyelim ki piyangodan yüklü bir para çıktı. Yapacağın şey(ler) ne olurdu?
Bir kısmını kendi çocuklarıma (gelecekleri-eğitimleri için) ayırıp kalanını ihtiyacı olan diğer çocuklara harcardım. 

6-Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı ? 
Temizlik yaparım:)) Beni acayip sakenleştirir. Bir de banyo....
 
7- En çok görmek istediğiniz şehir ülke?
 Mısır, çocukluk hayalim. Mardin, Diyarbakır, Trabzon buralarda dolaşıp fotoğraf çekmek isterim...

8- Issız bir adada yanınıza almak isteyeceğiniz 3 şey?
İllaki ailem. Ve kaçak olarak bir kaç kitap, fotoğraf makinesi:))))


9-Ölmeden önce yapılacaklar listesindeki 3 madde?
Yapmadım böyle bir şey. Planlarım suya düşünce moralim bozulur benim.Ama gezebildiğim kadar çok yeri gezmek, imkanlarım ölçüsünde çocuklar için birşeyler yapmak her daim aklımdakiler...

10- Bir dalga olsaydınız nereye vurma isterdiniz?
Ben bir denizsever olarak koy koy dolaşmak isterdim sanırım.Rüzgar taşısın dursun beni...

11- Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız, o an aklınıza ne gelir? 
Ben de yükseklik korkusu var. Öyle uçurumdan atlamayı aklıma getireceğimi sanmam. Ama es kaza o noktaya kadar gitmişsen büyük ihtimalle manzaranın güzelliğine kapılıp fotoğraf makineme koşarım...
 
Yapmak isterlerse....................
 

Yorumlar