Tarla günlüğü


Geçen gün paylaşmıştım tarlada yaşadığımız şoku. O fotoğrafları Urla'da olduğumuzdan laptoptan eklemiştim. Ben F klavyeciyim Q ile yazmam birazcık zor oluyor...

Neyse o gün paylaşmamışım sinirden. Bir ara çay demlerken oğluşlarımı zumladım. Yorgun savaşçılarım benim. Güçlerinin yettiğince onlarda yardım etti bize. Hoş Ada çok seviyor tarlayı, bahçeyi. Ama işte alerjileri yüzünden uzak tutuyoruz otlu işlerden onu. Yeni ektiklerimi suladı, biraz çapa yaptı.



Devrim çok uzaktaydı bu kareyi çektiğimde. Bu iş nasıl biter diye mi bakıyordu acaba:)))


Genel görüntüler. Tarlanın etrafında hep rüzgar tribünleri var.



Bu da Urla sahilinden bir kare. Dün yine denize kaçtık azıcık. O kadar yorulmuşus ki cumartesi ilaç gibi geldi buz gibi su, sıcacık kumlar. Cuma hava rüzgarlı olduğundan üşümüştük ama dün çok hoştu...

Yorumlar