Küçük dostlarımız....


Nedendir bilmem birkaç gündür içimde bir sıkıntı var. Havalar, hormonlar hepsi etkiler oldu bizi artık. Genel ev işleri dışında daha çok kitap okuyorum bu yüzden bu aralar. Hoş arada hobilere de el atıyorum ya fotoğraflamak zor geliyor:)))


Çektiğim karelerden paylaşayım dedim ben de. Bir de bugün haberlerde okudum. Ege Üniversitesi'nde köpekleri zehirleyerek öldürmüşler. Ne kolaylaştı öldürmek artık. İnsanı da hayvanı da öldürüverip geçip gidiyoruz. Kimi bununla övünüp sosyal medyada paylaşıyor bile....

Hoş her insan böyle değil. Ama 3-5 kötü bile kirletiyor dünyamızı malesef. Geçen yıllarda bizim evin önünde bir araba aniden durdu. Bir kuşa çarpmış adam kuşa bakmak için arabasını durdurdu hemen. Biz de bahçede uğraşıyorduk gördük olayı. Serçe çarptığı.  Hani serçe işte der geçersin ama adam o kuş nasıl diye arabasını durduruyor! Öteki tarafta birileri kendi halindeki köpekleri zehirliyor....





Yorumlar