Çocukların malzemeleri için ıvır zıvır kutusu...


Evde 2 okullu çocuk olunca kırtasiye malzemeleri de bolca yayıntı kaynağı oluyor. Herşeyin yedeğini alıyoruz çünkü. Bolca kurşun kalem, kırmızı kalem, silgi...Boya kalemleri, yapıştırıcılar, bantlar, diğer teknik malzemeler....Yığınla evde.

Yukarıdaki fotoğrafta görülüyor. Bizim kitaplığın altında boşluğu geniş bırakmıştık. Oraya da kutularla birşeyler konabilsin diye. Çocukların yedek malzemeleri de orada karton kutu içindeydi. Sene başından beri o kutu öyle haşat bir hale geldi ki.  Gördükçe şuna birşeyler düşünmeli diye geçiştiryordum. Geçen hafta indim bahçeye, paletlerden çıkan tahtalardan yukarıdaki gibi bir kutu yaptım. Hoş yapım aşamasında biraz yamukluklar oldu Devrim baba düzeltti ya ben yaptım sayılır:)))

İlk kez zımpara işini de kendim yaptım. O siyahlıklar benim hatalarımdan kaynaklandı...Altı tekerlekli kutumun ki çektikçe zemin zedelenmesin diye. Bir güzel de vernikledim. Oldu gibi....Aslında kapaklıydı kafamaki ya o kadarını beceremedim. Şimdilik...

Bir de boyunu ölçmüştüm konacağı alana göre, enini ölçmek aklıma gelmemiş. Tek ölçü kolayıma geldi kare yapmıştım. Biraz daha dar olmalıymış kitaplıktan taştı. Artık ikincisini denemek şart oldu....



Yorumlar