Evimiz misler gibi oldu:))))



 Dün başladığımız dış cepe badana maceramızı bugün bitirdik:))) Hakkıyla bir gülücük koyuyorum buraya çok yorulduk ama değdi. (bu fotoğrafları çektikten sonra artan boya ile baca da boyandı)

İşi 2 günde bitirmeyi hiç ummuyorduk aslında. Erken kalkıp yoğun bir çalışma ile halloldu ama. Yemek işini de cumadan hazırlamıştım, sarma-dolma, atıştırmalık kek-kurabiye...Rahat ettik.



 Garaj kapımıza kamyon çarpmıştı azıcık yamuk o yüzden...


Demir parmaklıkları ve diğer demir aksanını da boyadım ben. Bir tek balkon demiri ile alt katın bir korkuluğu kaldı. Artık sağ bileğim tutmadığından hafta içi hallederim onları dedim. Evin dört tarafı da açık ve her camda korkuluk var. Ayrıntı çokdu yani... 




Bizim bahçe keyfimizdir semaver. Dün yapamamıştık ama bugün çocuklar bize çay demledi:)))
Akşamdan da birlikte kedi dili bisküvilerle pasta yapmıştık (o bitti fotoğraflamaya kalmadı) öğlene güzel bir mola vermiş olduk...


Yorumlar