Odun dilimi kek standı....


Benden bol bol odun dilimi çalışmalar göreceksiniz daha. Zaman zaman uygun ağaçlardan kesiyoruz, iyice kuruduktan sonra da ne yapacağıma karar veriyorum...

Bu odun dilimini geçen yıl verniklemiştim aslında. Ama nasıl kullanırım diye karar vermediğimden bekliyordu. İyi de oldu verniğin kokusu falan hiç kalmadı bekleyince.

Eşimin getirdiği paletlerin arasından çoğunlukla sıkıştırılmış talaş ama bazen de böyle düz kütükler çıkıyor. Onları düzgün çıkartıp ayırıyorum tabiki. Birini zımparalayıp iyice vernikledim.  Kütüğe mutfağa uygun temada resimlerle dekupaj yaptım. İki parçayı birbirine iskelet tutkalı ile yapıştırdım. Çok sağlam oluyor. Dilim koyu renk vernikle, kütük ise şeffaf vernikle verniklendi.

 Yukarıdaki resimdeki yuvarlak ayaklı olan benim epeydir kullandığım pasta-kek standı.





Yorumlar