Kendi yaptığımız kooocaman kitaplığımız


Eşimle birlikte yaptığımız kitaplığımızı paylaşıyorum bugün yeniden. Aslında 2009 yılında yaptık bunu. Dünkü albüm küpleri paylaştığım yazımda Funda'nın dikkatini çekmiş. Çok eski bir yayın olduğu için yeniden paylaşayım dedim....Yukarıdaki foto panoramik, biraz yukarılardan kesildi o yüzden...


Kitaplığın ana malzemesi annemin salonundan çıkan rabıtalar. Annem salonunu parke yaptırmaya karar verince Devrim hemen rabıtalara talip oldu. Gitti güzelce keserek çıkarttı yerlerinden ki zedelenmesinler. Malum ustalar haşadını çıkartıyor bazı şeylerin. Rabıtaları zamanında babam kütükten kestirmişti oldukça sağlam ağaçlar yani...

Kitaplığın ayak kısımlarını ise çıkma aldı. İyice zımparaladı onları koyu kahverengi vernikle verniğini ben yaptım. Rabıta kısımları şeffaf vernikle vernikledik. Yat verniği dayanıklı oluyor...

Ana ayaklar duvara da monte edildi ki oynama devrilme olması mümkün değil...


 Şu boş kısmı geçen yaz yaptık. Kitaplık küçük gelmeye başlayınca ben talep ettim. O yüzden vernik tonları malesef pek tutmadı. Kabul ediyorum Devrim bu kitaplık fikriyle ilk geldiğinde muhalefet ettim. Kesinlikle çirkin duracaktı ve kabul edilemezdi. Oflaya puflaya yardım ettim O'na. Ama sonra öyle hoşuma gitti ki kocaman, sağlam, doğal, bizim ürünümüz....İşte büyüttürdüm o yüzden:)))



Burası bizim hem kütüphanemiz, hem bilgisayar odamız...Benim fotoğraf çektiğim yerde bir de baza var. Keyifli bir oda yani.....

Yorumlar