Hindistan cevizi kabuklarından tealight


Hindistan cevizi kabuklarından yaptığım mumluklar var bugün sayfamda. Kendilerini pek sevdim ben ve gerisi gelecek bu yüzden...


Nasıl göründüğünü anlamak için gece ışıkları kapatım çekim yaptım. Birazcık gren yaptı fotoğaflarım bu yüzden. Az ama hoş ışık yaydılar etrafa...



Tepeden görünüşleri....


Geçenlerde bir market alışverişi sırasında çocukların daha önce yemediği hindistan cevizi almıştık. Denk gelmemişti ya da dikkat etmemiştik. Haliyle çocukların ilgisini çekti. Üzerinde üç nokta var oradan suyunu çıkartmak gerekiyor önce. Sonra testere ile kestik biz. Kafamda bir fikir olmadığından olmadığından tam ortadan kesmiştik. Bir daha önceden planlamayı düşünüyorum...

Suyunu sevdiler ama içinin etli kısmı sevmedi çocuklar..Dondurucuya attım birşeyler olur nasıl olsa. Ama benim gözüm kabuklarında tabiki...Önce zımparaladım üzerindeki püskülümsü şeyleri temizledim. Sonra kurşun kalemle şekil çizip matkapla deldim. Bunca minik delik delince 2 gün bilek ağrısı da promosyon oldu...

Yeniden içini dışını yeniden zımparaladım. İçinde mum yanacağından koku olur diye verniklemedim.  Biri kendinden durdu hatta yukarıda görünüyor azıcık yampiri. Diğerinin altını
 kıl testere ile kestim. Bu kısım biraz zorladı beni...


Yorumlar