Sevgililer günü için....


Sevgililer gününde sadece sevgili/eş mi hatırlanmalı? Anne-kardeş....onlara da küçük süprizler yapılabilir belki. Kendi elimizle yapacağımız küçük hediyeler gülümsetecektir sevdiklerimizi bence....

Yukarıdaki benim parçalarını kıl testere ile tek tek keserek yaptığım kuş kafesi. İnce çubukları çöpşişten. İçinin kuşu keçeden..Birazda kurdele ve yakma güllerle süslendi mi tamam....


Bu da bizim evdeki sevgi notluğu. Hoş ben evde 3 erkekle yaşıyorum. 2 küçük fazlasıyla babalarını örnek alıp bu notluğu pek kullanmıyorlar ama kullanacaklara güzel fikir bence...

Çocukların küçülmüş bir kemerini kullandım bunu yaparken. Mandalları akrilik boya ile boyadım üzerlerini süsledim. Dileyen notunu evin girişindeki notluğumuza iliştirebilir...



Odunlarla yaptığım ilk çalışmalardan biri bu da. Dilim odunu zımparaladıktan sonra matkapla istediğim yazı şeklinde deldim. Ve yün ile çarpı işi yapmaya çalıştım. Kimi yerde iki deliği yanyana açamayınca çarpı işi kenarlarda kalmıştı...


Yorumlar