Martılar.....


Gündem bombok bu aralar. Özgecan için tepkimizi gösterirken her gün yeni bir olay haber oluyor...Bitmiyor bir türlü şiddetin sonu. Siyasiler ağlıyor, yapacağız, edeceğiz deyip muhalefete tokmağı indiriyorlar...Çocuklar çizgi film izler gibi ekranda birbirini yumruklayanları seyrediyorlar. Ne biçim bir ülke olduk. Bu kadar az mı duyarlı insanların sayısı artık? Bir kadını 53 parçaya bölmek, kar oynayarların üstüne bıçakla saldırmak, 12 yaşındaki çocuğu jiletleyip tecavüz etmeye çalışmak.....Bu muyuz yani!!!!!


Hava da berbat. İzmir'de bu kadar soğuk...Yok hiç bana göre değil. Bu aralar kitap okuyorum, nette dolanıyorum. Günlük işlerimi bitiriyorum. Hobiler ağır ağır yapılıyor. Yaptıklarımı da fotoğraflamak şu sıralar hiç içimden gelmiyor.

Hem ben bu martılara baktıkça huzur buluyorum.......Belki size de iyi gelir.





Yorumlar