Şövalye bere...


Sanırım birkaç yıldır çocuklara yönelik hediyelik baykuşlar dışında elime yün almamıştım. Eh elim bu kış yüne değmiş oldu:)))

Deniz ne zamandır farklı bir bere diyordu. Mevcut aslınla beresine makasla göz açınca!!! yenisini örmek şart oldu. Netten baktın bir ejdarhalı seçti ki bana zordu, birde bunu...Nette şöyle bakınana kadar bu berenin popüler olduğunu bilmiyordum. Büyükler için bile bol bol bile örülmüş...



Deniz'in hevesi yüzünden bir akşamda bitti. 4 zincir çekip 14 trabzan örerek başladım bereye. Her sırada 14 arttırma prensibini benimseyerek kafa ölçüsüne göre büyüttüm. Sonra arttırmadan aşağı doğru devam ettim. Yine kafa ölçüsüne göre bitirip kulukları kapatan kısmı ördüm. Bu kısımda Deniz uyumuştu, biraz daha uzun olsa olacakmış.

Ön kısmı da 5 zincir ve içini sıkiğne doldurarak başladım. Önce 3 ve 5 tane sıkiğne sonra trabzan olarak devam ettim. Düzden örerken trabzan, geri dönerken sık iğne yaptım ki daha düz dursun.

İlk yaptığım beyimizin yüzüne küçük geldi. Sabah onlar kahvaltı yaparken yarıya kadar söküp yeniden ördüm. Tabiki aceleden renkleri atlarkenki ipler kaldı. Deniz sıpası okulda bunlar fazla deyip makasla kesmiş. Hadi akşama yeniden tamir. Kenarlarını sıkiğne ile kapattım bu kez:)))

Arka fon pek dağınık çıkmış görmeyin artık....

Yorumlar