Tarla güzellerim:)))




Sıcak saatlerde çalışken Devrim'le ikimiz başımıza böyle şal sarıyoruz. Rüzgarı çok buraların şapka idare edilmiyor. Adda'nın da ilgisini çekiyor arada o sarınıveriyor bizim şalları...



Bu hafta sonu arılara karşın yine geceledik tarlada. Hoş Deniz ve ben çok evhamlı yattık sayemizde babamızda uyuyamadı ya neyse....Arılar bize bulaşmadı bu hafta. Geçen günkü paylaşımdan sonra Hatice (örgü çantam) googleda gördüğü bir çözümden bahsetmişti. Kahveye kolonya döküp yaktım yakınlarına koydum ama bizde işe yaramadı malesef...

Kuyunun suyu çok azaldığından Devrim'in kule projesini ertelidik ve mutfağın tamirine geri döndük. Kısa zamanda bitmiş halde paylaşacağım umarım. Bu hafta tankerle su getirtip suladık tarlayı. Cumartesi epey bir yorulduk yani...Bugün de öğlene kadar Devrim jenaratörle yapılacak bazı işleri yaparken ben de elektrikli testere ile odun kestim. Bu tarlada yapmam dediğim bir sürü işi yapıyorum zaten:))) Zamandan kazanalım dedim napim daha oy kullanmaya yetişecektik....Ciddi ciddi yorulduk bu hafta. Babamıza ültümatom verdik haftaya tarla değil deniz istiyoruz diye.....

Yorumlar