Talihsiz fotoğrafçı....




Haftasonunun bir gününü tarlada çalışarak, bir gün de Urla'da dinlenerek geçirdik. Dün akşam içinse planım gün batımında denizin tül gibi görüntüsünü çekmekti. Tripotumu falan yanıma aldım ki uzun pozlama denemeler yapacağım. Malum havalar fena sıcak, cumartesi tarlada piştik resmen yaprak kıpırdamadı. Rüzgar tribünleri genelde hep duruyordu o derece...Dün sabah da yine erkenden denize gittik, çarşaf gibi....Ama akşam sekizden sonra sahile bir gittik ki yer yerinden oynuyor. Dalgalar yolu yıkıyor adeta. Makinem ıslanmasın diye sakınıyorum bir taraftan, bir taraftan da taktım ya gün batımı çekim yapacağım...Tripotu kurdum başladım çekime flu çıkıyor. Çünkü rüzgar tripotu da sallandırıyor. Ne şanssızım diye diye birkaç kare çekip ayrıldık ordan:(((
Sen kaç gündür esme tam ben çekim için hazırlanırken delir....

Yorumlar