Geri dönüşüm kuş evi....





Bu aralar daha çok tarla, çektiğim fotoğraflar ya da bizden haberleri paylaşıyorum. Bunda biraz da tembelliğimin etkisi var tabiki.. Hobilerimi resmen askıya aldım , hatta dikiş makinemi toparlayıp kaldırdım bile toz olmasın garibim:)))
Bu ara bol bol kitap okuyorum. Okuma Şenliği'ne başlayınca hırs oluyor sanırım biraz da tüm kategoriler bitsin diye boş vakitlerimde hep okuyorum. Aslında bir sonraki şenliğe katılmamak lazım, biraz birşeyler yapmalı....

Neyse bu da epey zaman önce yaptığım bir geri dönüşüm. Malzemeler, plastik peynir kutusu, dondurma çubuğu, peçete, artık parke parçası, ceviz kabukları...

Peynir kutusuna falçata ile kapı açtım önce. Etrafına düzgünce dondurma çubuklarını yapıştırdım. Kuruduktan sonra beyaza boyadım. Çatısının iskeleti için de karton kullandım, çubukları onun üzerine yapıştırdım. Sonra da bahçeli ev ya etrafına çiçekle peçete ile süsledim. Evi parkeye yapıştırdıktan sonra ceviz kabuklarından kaplumbağa, kozalaklarla da bahçeyi tamamladım. Bir kuş konmaya karar verir belki diye çatı ile ev arasına ayrı bir dondurma çubuğu yapıştırdım.  (mavi çıkıntı)

Bir ara balkona koymuştuk ama düşme riski oldu. Evin dış sıvası bitince tarlanın duvarına monte etmeyi düşünüyorum...


Yorumlar