Tarlada hafta sonu yapılan işler


Tarlada bu hafta sonu pek bir faaldik. Devrim'in kendi rüzgar enerjisini yaratma adına hazırladığı projenin ilk adımları atıldı. Biraz komik sonuçlandı ya neyse....

6 metrelik oldukça kalın profilleri kaynakla kule haline getirdi. Ben de anti paslarını yaptım. Bu arada çok pis amele yanığı oldum ki yorgunluktan daha feci bir sonuç oldu benim için. Eldivenlerin bile izi çıkmış ya....

Bu kulenin tepesinde bir tulumba ve kanatlar olacakmış. O kanatlar dönüp kuyudan su basacakmış. İlk denemede arabayla kuleyi kaldırmaya çalışırken dağıldı!!! Haftaya vidalama yapacak bakalım.



Bunlarda teselli çalışmaları. Hastaneden 8 tane palet getirmişti Devrim. Onları teker tekerkullanıyoruz şimdi. İkisinden yukarıdaki divanı yaptık. Şimdiye kadar üzerine direk yatağı koyuyordum ama haliyle tarlanın camı kapısı o kadar iyi değil, toz doluyordu içeri. Silerken rahat olsun diye iyi oldu böyle...

Bir de masa yaptık ki ben yaptım. Ayaklarını manuel (testere ile) olarak kestim. Üstlerinin aralarına tahta uyurdum. Süsü püsü eksik ya işe yarıyor. Hatta Deniz görünce "ne büyük masa" oldu.


Yorumlar