Pazartesi klasiği.....


 Pazartesi klasiği oldu dedim ya yine tarladan kareler paylaşıyorum. Bu hafta tek gün çalıştık. Malus 31 mayız Gezi'nin yıldönümüydü, İzmir'deki yürüyüşe katıldık Devrim'le. Dün de çocukları anneme bırakıp ikimiz bol boollll çalıştık yine. Sabah cidden zor kalktım bugün. Yaşlılık işte:)))



 Odanın son durumu yukarıdaki gibi. Hani yavaş ilerliyor ama işin ustası olmasınca bir de gerekli malzemeleri bizim arabayla taşıyoruz. Anca. A ma bittikçe insanın yüzü gülüyor. Adım adım bunu ben yaptım demek harika bir duygu...
Sıva bitti, dün fayansları yaptı Devrim, ben kireç sürdüm duvarlara. Haftaya fayansın eksikleri tamamlanacak ve boyanacak.


Yukarıdaki yeri de mutfak gibi yapmayı planlıyorum. Oraya daha başlamadık.Ama daha yavaş gitmeyi planlıyoruz biraz da denize gidelim artık....


Sıcakta bu ağacın altı müthiş oluyor. Altına bir masa olmalı, sırası gelince artık...

Yorumlar