Haftanız uğurlu geçsin:))))




Bu hafta cumartesi gittik tarlaya epey de çalıştık. Oda tam olarak bitti. Fayansların derzini sürüp çıktık odadan. Haftaya temizlik, kapısı demir onu boyarım ben. Haftaya da yavaş yavaş mutfak kısmına başlarız artık. Ama artık daha yavaş yapacağız tamiratı hem yorulduk hem sıcaklarla iyici zorlaştı inşaat işleri. Bu işi ekmek parası için yapanların işi cidden zor. Kolay gelsin hepsine......

Niye fotoğraf yok çünkü basiretim mi bağlandı ne hiç elime almadım bu hafta makineyi. Bir de iş bitsin artık diye sürekli Devrim'e yardım ettim. Adam ne kadar az dinlense de pratiklik olmadığından iş yavaş gidiyor çünkü. Haftaya çekerim artık temizlenmiş halini:))

Aralarda orada bulduğum eski mobilyaları da boyuyorum bu arada. Bir raf vardı simsiyah ona ahşap astar çektim. Minik sehpamsı bir masa var bir de. 3 tane de sandalye. Onlar temizlenmeli önce hep kuş pisliği dolu üstleri. Mutfak için telli raflar hazırlıyorum. Çok keyifli bunları yapmak....



Yorumlar