Okuma Şenliği-1. ay-


Pınar'ın düzenlediği Okuma Şenliği'mizde bir ayı daha devirdik. Bu ay okuma performansımda pek azalma olmamasına karşın bahar aylarının verdiği rehavet ve temizlik işleri yüzünden birazcık yoruldum sanki. Şenliğin kitaplarını bitirince azıcık okuma konusunda kolaya kaçmayı planlıyorum...Hoş böyle bir karar aldığım halde dün dayanamadım yine kitap ısmarladım. D&R mail atmış 5 liralık kitaplarda son gün diye. Resmen taciz....Dayanamadım malesef...
Neyse gelelim performansıma...



1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Gece Yolu/ Kristin Hannah/ Pegasus/495 sayfa

4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Sıradışı Bir Ödül Töreni/Mustafa Kutlu/Dergah yayınları/153 sayfa

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Gülün Adı/Umberto Eco/ Can Yayınları/732 sayfa 
  
6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Duyguların Rengi/Kathryn Stockett/Pegasus/576 sayfa

7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Ti Amo Ada/ Hikmet Gedikli/ İkinci adam yayınları/339 sayfa


9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Rus Cariye/Kate Furnivall/Pegasus/760 sayfa

11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
 Anna Karenina/Tolstoy/Amfora/ 1013 sayfa

 130 puan, 4068 sayfa

Yorumlar