Odunlarıma geri döndüm


Yukarıdakilerle ilgili fikirlerim var bakalım. İlerleyen günlerde şekillenecek.


Bahçedeki masamızın üstünü çıkartıp, zımparalayıp, vernikledik. Yaza hazırlık.....


Dün bir yere gitmeyince evde birşeyler yapalım bari dedik. Hava hem soğuk hem rüzgarlıydı. Ama bu sıralar güzel günleri hep dışarılarda geçirdiğimizden evdeki vakitler boş geçirmek olmuyor.

Hafta başında vernik ve malzemelerimi almıştım, yapılacak bir iki iş vardı. Yenilerini de türetip epey bir çalıştık Devrim'le...Şu sandalyeleri balkonda kullanıyordum ama şimdi yepisyeni projelere dahil olacaklar..Odun dilimleri de kesildi bana, bir kısmı zımparalanacak daha. Fotoğrafta yokmuş ama Devrim'int tarihi eser bir sandalyesi var. Koltuk gibi. Onu da zımparaladım, boyadım. Kurusunlar hafta içi hepsi tek tek elden geçecekler....

Yorumlar