Bu okulun biraz yardıma ihtiyacı var....






Aşağıdaki yazıyı Atölye Kedi'nin bloğundan aldım. Bu okulun biraz yardıma ihtiyacı varmış. Kocamn blog dünyasına duyurulur....


Fotoğraflar Nurdan hocamızın instagram hesabından....Duyurusunu da yine instagram hesabından  okudum ve aklıma gelenler kendi okulumda nasıl zorluk ve imkansızlıklarla karşılaştığım ve bir şeyler yapmak için nasıl çırpındığımdı....Bu yüzden de hocamızı çok iyi anlıyorum ve o zamanda benim en güzel destekçim sizler olmuştunuz....
Nurdan hocamız çok hassas ve para kabul etmiyor. Tek istediği sınıfının gerçekten anasınıfına benziyor olması ve çocuklarını daha iyi imkanlarda yetiştirebilmek.....İhtiyaçları: Giysi, ayakkabı, kırtasiye, oyuncak, halı, elektirik süpürgesi....
Okul adresi: Şanlıurfa\Bozova ilçesi\ Tunali köyü Anasınıfı
Köye ptt kargo gidiyormuş.
Daha detaylı görüşmek isterseniz Nurdan Ercan öğretmenimizin mail adresi: nrdn_ercn@hotmail.com
İnstagram adresi: http://instagram.com/nurdannercann
Çocuklarımıza bu duyuruyu yaparak ta destek olabilirsiniz. Ne kadar çok kişi duyarsa aramızdan o kadar çok  yardım yapacaklara ulaşabiliriz.Dostlarım şimdiden teşekkür ederim....

Yorumlar