Bitter çikolatalı mini kekler



İtiraf ediyorum kek standımı kullanmak için doğum günü menüsüne ekledim bunları. Pasta zaten kekten yapıldığından hiç ekstra kek yapmamıştım bu zamana kadar. Ama çocukların pek ilgisini çektiler. 

 Malzeme:
3 yumurta, 1 su bardağından az şeker, 80 gramlık bir paket bitter çikolata, yarım su bardağı süt kaymağı(biz sabah süt almştık.Taze vardı evde) , yarım su bardağı fındık yağı, kabatma tozu,  un (ben keklerde un miktarını göz kararı ayarlarım)

Klasik olarak yumurta ve şekeri iyice çırptım. İçine fındık yağını ekleyip biraz daha çırptım. Daha sonra benmari usulü eritiğim çikolata kaymak karışımı ekledim. Kabartma tozu ve unuda eledikten sonra minik kalıplara karışımı döktüm. 160 derece fırında çabuk pişiyorlar. Kalıplar küçük olduğundan pişme süreleri normale göre epey az. Kontrol etmek lazım.

Kekler soğuduktan sonra üzerinlerinden azıcık traşlayıp krem şanti ve şekerle süsledim.

Yorumlar