İşleme yazlık pikeler......








Geçenlerde diskim çökmüştü ya malesef düzeltilemedi. Biraz laptoplarda (annemde Denizli dosyası vardı, düğün fotolarını Emine ablaya da kaydettimiştik, İtanbul'dayken hep çektiklerimizi kendi laptomuza kaydetmiştik...İyiki yapmışız...) kayıtlı dosyalar biraz başka diske alınmış yedeklerle fotoğraflarımın çoğunu kurtardık. Ama benim yapıp fotoğrafladığım elişlerinin fotoları gitti hep. Şimdi neyi yayınladım, neler bende duruyor tek tek bakıp yeniden çekmem gerekiyor hepsini. Üşendiğimden erteleyip duruyorum bu işi...Yapım aşamaları olmayacak tabiki:((

Demokraside çareler tükenmez deyip size taaaa 2009 yılında yapıp paylaştığım yazlık pikelerimi sunayım dedim ben de...Ada ve Deniz için işlemiştim bunları. Hani şu hazır satılan pikeleri çarpı işi tekniği ile kalın orlon iplerle işlemiştim. Netten bulduğum çeşitli örnekleri kafama göre pike üstüne yerleştirip bir nevi komposizyon oluşturdum...

Anımsıyorum da iri iri işlendiğinden kolaydı. Ama işlenen alan büyük olduğu için zaptetmek zor biraz bir de sık sık genele bakma ihtiyacı duymuştum...

Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım benim sen bir harikasın!

    YanıtlaSil
  2. nasıl bir emektir bu yaaa :) nekadar güzeller elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder