Puslu Kıtalar Atlası



"Ben bu dünyaya bilmek için geldim. Benim için kutsal bir şey varsa o da bilgidir, gerek bu dünyanın, gerekse öte dünyanın bilgisi. Bu yüzden öğrendiklerimi akıl terazisinde tartıp doğru olup olmadıklarına bakarım"

"- Görüyor musun? dedi, Bilme tutkusu insanları nasıl bir sona sürüklüyor. Görmek, duymak, bilmek ve öğrenmek isteyen şu zavallı cerraha gösterilmeyen saygı, sadece karanlığı, soğuğu ve sessizliği algılayan ve hiçliği bilen bir cesede gösteriliyor..."

Yine çok keyifli okunası bir kitapla tanıştım. Masal tadında, tarihi bilgilerle harmanlanmış müthiş bir kitap bence. Daha ilk sayfadan itibaren insanı öyle çekip alıyor ki içine....

Yorumlar

  1. Evet güzel kitaptır, okuyalı baya oldu.
    Amak-ı Hayal'i okudunuz mu bilmem; ama konu ve olayların gelişme tarzını çok yakın bulmuştum bu kitaba.
    Okumadıysanız ve tarzı sevdiyseniz tavsiye ederim.
    Hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
  2. evet bende okumuştum eskiden çok hoş bir kitap amt ve efrasiyabın hikayeleride öyle...

    YanıtlaSil
  3. Yazar ile tanışmama vesile olan kitaptır puslu kıtalar atlası. Ardından suskunlar, amat ve Efrâsiyâb'ın Hikâyeleri geldi. Değişik güzel bir tarzı var. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder