Okuma Şenliği 2. ay dökümü.....



Pınar'ın düzenlediği Okuma Şenliği'nin bir ayı daha bitti. Bu ay ilkine göre daha az kitap okudum. Bunda okuduğum kitapların içeriği epey etkili oldu. Bir de araya Nutuk girmişti. Bir 200 safa kadar okuyup başka kitaplara geçmiştim. Şimdi yeniden başladım Nutuk'u okumaya...Bitirmediğim için Nutuk listeye giremedi haliyle...İlk ay listem...


10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara. Çırak/ Bernard Malamud/ Altın Kitaplar Yayınevi/ 425 sayfa

10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara. Bülbülü Öldürmek/ Harper Lee/ 319 sayfa/ Altın Kitaplar

15 puan: 600 Sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
 Durgun Don/ Şolohov/ 4 cilt toplam 1998 sayfa (1. kitap 470-2 kitap 468-3. kitap 463- 4. kitap 597 sayfa)/ Engin Yayıncılık


25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.. Yasımı Tutacaksın/Dominigue Lapierre- Larry Collins/ 364 sayfa/ Payel Yayınları 

Toplam 3106 sayfa, 60 puan....

Yorumlar

  1. Oooo ooo olmazki ama. Benim okuduklarım ne olacak şimdi. Denetiiiim, Finansal Yönetiiim, SPK, Etik, Strateji falan filan.

    Ben kaç puan alacağım peki?
    Sevgiler Saadetciğim. Yeni yılda herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. :)))) Yok bu ay puanım az......Teşekkür ederim Dilek, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hayranım bu yönüne:)
    canım uğrayamadım günlerdeki postlarda şöylee bir gezindim. masaüstü PC bir iki günlüğüne bizi terketti:)) dün harddisk değişti nihayet biraz rahatladık.
    sevgiler. mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice ama hobiler güme gitti. Ada'ya bir süveter başladım bir aydır ilk parça bitmedi daha....Hiç öresim gelmiyor. Varsa yoksa kitaplar bu ara....

      Sil
  4. bence az değil sen bir kere ağır kitaplar okuyorsun.tebrik ederim sevgili saadet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Evet şenlikte kitap okumak ayrı bir keyif kabul ediyorum ama okuduklarım mümkün olduğunca bana bir şeyler katsın istiyorum açıkçası....

      Sil

Yorum Gönder