Geri dönüşüm notluk....





Yine bir geri dönüşüm ve benim için keyifli bir çalışma daha....Aslında hobilerim anlamında bu aralar çok da verimli olduğum söylenemez. Aklımda yapılacaklar var. Bazı malzemelerim de var. Ama "yapıp yapıp nereye koyacağım bunları" derdi yüzünden pek bir ağırdan alıyorum....

Bu seferki geri dönüşüm malzemem petek baldan çıkan çerçeve.


Yukarıdaki gibi bir şey çıktı baldan. Kenarındaki bal mumlarını iyece kazıyıp yıkadım önce. Fazla kasmadan zımparaladım. Alta koyu yeşil boyayıp mumladım. Üstünü ise safran rengine boyadım. Yine zımparaladım. Üzerindeki teller zaten vardı. Ben bir de alta 2 tane askı yeri ekledim. Arkasını da 2 kat kartona yapıştırdığım desenli bir kağıt ile kapladım. Minik mandallarım da takılınca keyifli bir notluk çıktı ortaya....





Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş ;) Hem el emeği hem de sevdiklerinizin fotoğrafları. Ne güzel ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok da güzel olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Elinden uçanla kaçan kurtuluyor vallahi Saadetçim, ellerine sağlık, yine çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Aslında pinterest gibi siteleri dolanınca bizim yaptıklarımız bazen o kadar basit kalıyor ki. Değerlendirmenin sonu yok. Ama işte kullanmayacak olduktan sonra....

      Sil

Yorum Gönder