İzmir ve yağmur



Bugün İzmir resmen göle döndü. Çamurlu bir göl. Ben sabah sabah (ki bu kadarını tahmin bile edemedim. Biraz ayağım ıslanır en fazla diye düşündüm) cuma günü alamadığım kargom için yola çıktım. Nolmuş yollara öyle. Her yerden dereler akıyor, yol ağızları resmen girdap gibi döne döne sudan geçilmiyor. Akıllı ben zaten ıslandım diye gidip geldim ama resmen bitmiş ayaklarım. Dizime kadar suya girdiğim oldu ki geri dönsem de gittiğim yolu boşa kat etmiş olacaktım.

Ben en fazla ıslanmış üst baş ve ayakkabı ile kurtuldum. Ya bu müthiş belediyecilik hizmetlerinin eseri yüzünden göl olmuş evler.....Bugün onlarca evi su bastığına eminim. Mal canın yongası sonuçta kolay mı o eşyayı temizlemek kurutmak....Bu soğukta ıslak eşyalarla oturmak....Pek sevgili politikacılarımızsa son model otomobillerinden, lüks evlerine yaşayıp gidiyorlar işte....İnsanların şu hali umurlarında değil....

Yorumlar

  1. offff :( hakikaten beter bir durum...
    yağmur yağınca benimde hemen aklıma bunlar gelir...

    YanıtlaSil
  2. Hala ayni mi yaa İzmir,on yil oncede bir yagmurda felc olurdu hayat..belediye calismiyor belli

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yorumu yazarken dışarıda tekrar başladı yağmur.
    haberlerde de bu görüntüleri gören kardeşler tlf. ettiler hep birşey varmı diye şükür bizim buralarda sıkıntı yok ama bu çarpık kentleşme daha nereye gidecek. yağmur sularının akan yönleri bir şekilde kapandığı için bunlar hep.İtfaiyenin oralarda istinat duvarı çökmüş şu rezilliğe bak yaa:(
    evi berbat olmuş insanların çok üzüldüm üstelikte bu hafta hava hep böyle:((( Allah yardımcıları olsun .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder