Ortaya karışık.....


Güzel bir çiçek...Adını bilmiyorum ama renklerine vuruldum....


Kurbağalar bu aralar bahçemizim misafirleri. Dikkat ediyoruz üstüne basmamak için....Gece vakti merdivende bu kadar çekebildim...


Çocuklara atıştırmalık kekler....Klasik tarif; yumurta-şeker-un........


Yeni biten kitabım Babamın Cenneti....Güzeldi...Baba olduktan sonra yıllarca çatıştığı babasının geçmişini araştırmaya başlayan bir oğulun hikayesi...Sadece bir roman değil araştırılmış, üzerinde çalışılmış bir kitap. Ben bu kitapla Yahudi kürtlerinin olduğunu öğrendim mesela....


Ve gece fotoğrafı olsun bir tanede. Ay ve yıldız.....

Yorumlar

  1. Çiçeklerin rengi pek hoş, keklerin kokusu buraya geldi:) çocuklara afiyet olsun:) kitabı merak ettim doğrusu alıp okumalı ,insan her gün yeni bir şey öğreniyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ortaya karışık pek güzel olmuş, sevgiler canım. İyi tatiller, iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  3. bu çiçeklerden çocukken annem bahçemizde yetiştirirdi.çok sevindim görünce fotoğrafı.kekler çok nefis görünüyor.afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kekler ne hoş gözüküyor afiyetle yensin....keyifli okumalar arkadasım hayırlı bayramlar şimdiden.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. heyy güzel kareler ama gözüm ikide bir keklere döndü :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder