Kavanoz süslemece


Şöyle hoş görünümlü bir kavanozum vardı...


İyice temizledikten, etiketinden kurtardıktan sonra tutkalla kırnap ipini dolaya dolaya yapıştırdım. Kuruyana kadar bekledim...


Kestiğim bir peçeteyi dekupaj tutkalıyla yapıştırdım bu kez. İpi yapıştırırken normal tutkal kullanmıştım...Su bazlı vernikle iki kat vernikledim. Yine iyice kuruttum. İçine gıda konacak elimde sürekli oynandı deyip yıkadım yeniden arkasından. Bir şey olmadı....
Bu kavanozlardan içi bitmemiş 2 tane daha var elimde. Bitince onları da aynen süslemeyi planlıyorum. Duruşu pek hoşuma gitti....

 
Bu aralar hep fotoğraflarımı paylaştım. Çok olmasa da yaptığım elişleri de var. Aralara onlardan da sıkıştırayım artık dedim...

Yorumlar

  1. çok cici olmuş canım benim.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok kolay bir teknik ama çok güzel yakıştırmışsınız.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor bu ipleyapılan objeleri çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  5. şirin olmuş.ayrıca yıkanıpta bozulmaması süper.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder