Kahperengi....


Kitap Okumak İster misin?'den gelen ikinci paketimden çıktı Kahperengi....Dizisi de var ama ben izlemiyorum. Annem müdavimi arada "izle çok güzel" der. Merak ettim kitabını okumak istedim. Ama her ne kadar yokluktan kendini var etmiş genç bir kızın hikayesi olsa da kitabı vasat buldum açıkçası. Öylesine çala kalem yazılmış gibi geldi çok yeri. Sonu da pat diye bitiveriyor. Sanki yayından kaldırılıp final yapan diziler gibi. Çok kolay okunuyor ama. Ben öğleden sonra başlamıştım okumaya geceye bitti. Arada yemek hazırla, alışverişe çık, çocuklarla ilgilen gibi faktörler de olmasına karşın.....

Yorumlar

  1. Merhaba;
    Ben diziyi izleyip sonra kitabı okuma fırsatı buldum. Genelde kitaplar dizilere göre daha detaylıdır ve diziler kitaptaki tadı pek vermezler. Ama bu sefer bana göre tam tersi oldu dizi kitaba göre çok daha güzel anlatılmış.Sonu daha farklı olabilirdi sizinle aynı fikirim ama dizisine bir bakın derim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl dizilere takılama kararı aldık eşimle. Bir tane geçen yıldan İntikam seyrediyoruz, onun dışında tv pek açılmıyor. Çocukların dersleri falan zaten zaman geçiyor. Bir de ne kadar ilgi alanlarına girmese de bizim seyrettiklerimize gözleri kayıyor....Onlar ders çalışırken ya da oyun oynarken de kitap okuyorum ben. Daha verimli oldu benim için de...Annemde denk geldikçe bakmışlığım var ama diziye....

      Sil
  2. merhaba okumadığım bir kitap ama öyle sonu pat diye bitiyorsa hiç okumayayım ben öyle sonunda birşey anlamadığım kitapları pek sevmiyorum....
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani kitap zevki kişiden kişiye çok değişiyor ama beni sarmadı işte....

      Sil
  3. hmmm yolda izde okunup bitti demek :) bayılıyorum öyle kitaplara.. gerçi bir çırpıda biten herşey beni mutlu ediyor her ne kadar sabırlı bir insan olsamda bir iş ortaya çıkacakken bu sabrım telaşeye dönüşüyor.. zaman zaman kitap okurken bile bu hislerime yeni düşünüyorum da bir arka sayfayı çeviriveriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk biten kitapları ben de severim ki yenisine başlayabileyim ama bu kitap pek iz bırakmadı bende...Yine de bir kitaba kötü diyesim gelmiyor....

      Sil
  4. TV ye yabancılaşmışım herhal ben hiç denk gelmedim bu diziye.
    gerçi baktım dizi sayısı da 3 geçmez:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin adı Merhamet, kitap ile aynı değil. Ben de annemlerde denk gelirsem göz ucuyla bakıyorum. Değilse bu yıl baya baya tv'yi terk ettik gibi......

      Sil
  5. Hande Altaylı zeki bir kadın ama demek ki iyi kitap yazmaya yetmiyor :(

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım okumuştu geçenlerde beğenmediğini söylemişti o da.adı ilgimi çekmişti ama sonra yorumdan etkilendim sanırım istemedim.şimdi send eböyle yazınca vazgeçeyim en iyisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de annemden etkilendim biraz. Dizi için güzel seyret deyip duruyordu. Dizisi yerine kitabını tercih ettim ben de. Ama sarmadı işte....

      Sil

Yorum Gönder