Tatil kitapları....

 Ürkmez'deki 5 günlük tatil için yanıma 2 kitap almıştım. İkisi de birer günde bitince orada açılan bir sergiden 2 tane daha aldım. Dördüncü hala elimde. Bu üçü bitti. Aslında hali hazırda elimde okuduğum Bizsiz Dünya vardı ama tatil, çocuklar, gürültü derken o kitabı kafam almaz gibi geldi. Daha kolay okunabilir şeylerle tamamladım bu zamanı....

Erken Kaybedenler ilk Emrah Serbes kitabım oldu. Erkek çocuklarının hikayeleri var kitapta. Bir Behzat Ç. hayranı olarak kitap beni aldı götürdü diyemem. Belki de beklentilerim fazlaydı. Kitapta 8 farklı hikaye var...


Baskın karakterli bir kız ve ona kul köle olmuş bir erkeğin hikayesi. Markette kapağı hoşuma gitmişti de almıştım bunu. Çok fazla küfür var içinde. Aşkta mantık yoktur tezinin tamamen bu kitapta görmek mümkün. Çerezlik, kitaptır deyip küfürden rahatsız olmazsanız okunabilir...


Ürkmez'de aldığım kitaplardan biri buydu. Ben küçük çocukların mücadelesini anlatan kitapları seviyorum sanırım....10 yaşında kendinden 20 yaş büyük birine satılan ve kaynanasının yardımıyla kocasının tecavüz ettiği, buna karşın mücadelesini bırakmayan Nojoud'un hikayesi. Edebi anlamda çok birşey baklamamak lazım kitaptan. Zaten kendi yazmış ve eğitimi çok fazla sayılmaz. Olay 2008 yılında geçiyor......

Yorumlar

  1. son kitabı bende okumak isterim.keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  2. okuma serüvenlerinize bayılıyorum ben bir başlasam elime iş alamam herhalde:))

    ayrıca bir önceki yayının yormlarına bakıyordum yeni kitaplar kazanmışsın:))) tebrikler.
    bana da Pudra Yozundan çıktı bir tane ilk fırsatta okuyacağım. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. süpersin Emrah Serbes e baktım kimmiş diye bende onu hiç okumadım! belki bir gün! sevgiler ♥NK

    YanıtlaSil

Yorum Gönder