Tatil de bitti....


Koskoca yaz nasıl bitti anlamadım. Resmen bugün okullar da açıldı. Deniz pek mutsuzdu. Hatta geçen gün "kim icat etmiş okulu" diye yakınıyordu....Ada renk vermiyor ama illa ki tatil gibi olmayacak..Tüm çocuklar iyi bir ders yılı geçirirler umarım....

Hoş bu hükümet ve dakka başı değişikliklerle nasıl olacak bilmem. Bizim okulda hala orta ve ilkler birlikte. İlk okul kısmından 3 ve 4'ler var sadece. Okulun durumu müsait diye değişiklik yapmadılar. Ama bu sabah müdürden duyduğum seneye okulları değişecekmiş. Öğretmen belli değil. Ne gerek var son yıl için anlamadım. Orta kısımda da çoğu öğretmen değişmiş. Çocuklar yeniden başa dönüyorlar bir yerde. Maalesef burada öğretmen değişikliği çok fazla oluyor. Yeni sistem bir yanda....Bakalım nasıl bir yıl olacak merakla ve endişeyle beklemekteyim....

Yorumlar

  1. Yeni sistem felaket oldu, okullar karıştı, değişti, öğretmenler başka okullara atandı, çocuklar öğretmenlerinden oldular :( Kızımın okulu etüdlüydü, eski sistemde 8. sınıfın sonuna kadar da öyle olacaktı ama şimdi 4. sınıftan sonra etüdlü okul hakkımız yandı bitti kül oldu, onca bağış verdik, sınıfın bütün ihtiyaçlarını aldık ama söz verildiği gibi olmadı hiçbir şey...
    Neyse çok heyecanlıyız biz de, bizim ufaklık anaokuluna başladı bu sene ve ilk gün için hiç de fena değil şükürler olsun :)
    Hayırlı olsun bütün kuzulara yeni öğretim yılı, Allah zihin açıklığı versin hepsine...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yeni okul dönemi hayırlı uğurlu olsun canım. Bu sabah bir ilkokulun önünden geçtim, okulun müdürü kaba kaba konuşup çocukları hizaya sokmaya çalışıyordu gıcık oldum, bunların öğretmeni kim falan diyordu ya sanırsın pazarcı.

    YanıtlaSil
  3. amannn valla denize katılıyorum.bazen hala mağaralarda yaşayan tipler olsaydık bile diyorum yani:)
    daha çok değişiklik yapar bakanve tebasıı.çok biliyorlar ya bildiklerinden de tarhanaya çevirdiler.ne ararsan var.karıştık karıştık şimdide kuruyoruz bakalım tam olarak ne kadar sürer kuruma.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder