Takunyalı Füfrer





2007'den beri Ergenekon davası nedeniyse Silivri Cezaevi'nde olan Ergün Poyraz'ın 2010 tarihli bir kitabı. Kitabın kapağı bile konusunu hemen anlatıyor. Ben kendi adıma geç okunmuş bir kitap dedim. Hani içindekiler gerçek değildir diye düşünülebilir. Ama netten baktığım kadarıyla kitap hakkında açılan davanın nedeni hapisteyken yazılmış olması. İçeriği ile ilgili dava varsa ben  denk gelmedim....
Sonuçta yakın tarihimizi anlatıyor. İçindeki bilgilerin çoğuna aşinayız yani. Yaşıyoruz hatta. Bilmediğimiz perde arkası bilgiler de var illa ki. Kitapla ilgili tek sıkıntım çok tekrar yapılması oldu. Aynı bilgi birden fazla yerde sürekli öne geliyor. Biraz kafa karıştırıcı olabiliyor.
Kitabı okuma şenliğinin konusu kurgu olmayan kitaplar kapsamında okudum. Hoş ben bitirmiştim kitaplarımı ama. Önemli olan sayfa sayısıymış. Nasıl olsa kitap okuyorum. Elimdeki şenliğe  uygun kitapları yeniden ele aldım....

Yorumlar

  1. bu şenliğin galibi sensin zaten kuşum :)

    YanıtlaSil
  2. Yok o zor gibi. Ama böyle belli seçenekler arasında kalarak kitap bulmaya çalışmak-okumak ilginç bir deneyimdi açıkcası...

    YanıtlaSil
  3. oyy kitap kapağına bari zatışahanelerinin ??? resmini koymasaymışlar..Nereye baksak bu :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder