Okuma Şenliği ikinci ay......


Pinuccia'nın düzenlediği keyifli okuma şenliğinin ikinci ayını da tamamladık. Ben kitaplarımın tamamını bitirdim. Sonbahar şenliğini beklemeye başladım....

1. ay dökümü...


  . Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.Güneşi Uyandıralım/ Jose Mauro de Vasconceles /256 sayfa/ Can yayınları/ Şeker Portakalı'nın devamı/ 10 puan

. Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara. Doğu'dan Uzakta/ Amin Maalouf /457 sayfa/ Yapı Kredi/15 puan

  . Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.Tuzak/Ram Oren /400 sayfa/  Goa/ Konu İsrail'de geçiyor..... 20 puan

  . 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara. Martın Eden/Jack Landon /516 sayfa/ Sis Yayıncılık /25 puan

   . Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara. İmparator/Erol Toy /388 sayfa/ May Yayınları / 25 puan

Vehbi Koç'un yaşam hikayesini anlatan bir kitap. Kitapta Vehbi Koç, Fehmi Çok adıyla hayat buluyor. Karısı ise "Saadet".....

  . Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara./ Tek Bir Bakış Yeter/ Jose Peixeoto/ 254 sayfa/ arkadaş yayınevi/ 30 puan


2. ay dökümü:


. .Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı  kitabı okuyanlara. Tırpan/ Fakir Baykurt/ 356 sayfa/ Literatür/ 20 puan

. Yasaklanmış bir kitap okuyanlara/ Don Kişot/ Cervantes/ 304 sayfa/ antik batı klasikleri/ 15 puan

Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara. Anılar/ Pakize Tarzi/ 219 sayfa/ Omaş Ofset/ 20 puan  

 Bu kitapları burada paylaşmıştım......

. Kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.  Cehemmen/ Dan Brown/ 576 sayfa/ Altın kitap

.  Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
Erken Kaybedenler/ Emrah Serbes/ 141 sayfa/ İletişim

  . Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara. Beyaz Köpek Balığı Derili Takım Elbiseli Adam/ Lucette Lagnado/ 434 sayfa/ İkon

Bu arada kitap bloğu olmadığım için her okuduğumu buraya aktarmıyorum. Ama Vikitap'da düzenli güncelleme yapıyorum......

Yorumlar

  1. maşAllah ne güzel bilgiler eline sağlık:)
    Sorunu cevaplıyayım şimdi leğende mayalanıyor kesede koyma sebebimiz mayalanınca asitli su oluyorya o suyun süzülmesi için ve tatlandırmak için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşe:))))
      Yanıtın için ayrıca saol. Biz o kese olayını yapmıyorduk. Anneme söyleyeyim bakalım. Ben daha çömezim de bu tarhana işinde:)))

      Sil
  2. valla sen harikasın demişmiydim :) ben daha ilk kitabı okuyorum bitmedi o da 5 puanlık sınıfa ancak giriyor :) ben cesaret ile giriştim okumak istediklerimide okumuş olur birazda iyi gelir dedim ama aksine hiç zaman ayıramadığım bir olgu oldu kitap.. elimde varolan bir kitabı bitireyim de öyle başlayayım deyince de hiç başlayamadım :) sonra o kitabım kuzenimin arabasında avusturya ya gitti :) bende etkinlik için ilk kitabıma başlama şansı yakaladım :) ama hala bitmedi ama olsun.. 5 puanda olsa başaracağım ve sıfırla kapatmayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitiren çok var Nilgün ama yine de saol:))) Farklı şeylerle uğraşıyorsan bitmemiştir kitabın. Bazen öyle oluyor. Ben bir ara hiç okumuyordum. Resmen küsmüştüm kitaplara şimdi acısını çıkartıyorum o kısır dönemlerimin....

      Sil

Yorum Gönder